вторник, 20 сентября 2011 г.

Labs vakars..varbūt arī nē.

Ir pagājis diezgan liels laiks kopš pēdējo reizi esmu šeit postojusi, pa to laiku esmu paspējusi nomainīt skolu, no ģeologa esmu kļuvusi par cilvēku izpratēju-mīli,sociālo darbinieku,ā darba nav joprojām, toties ir on/off attiecības,cik pareizi tas ir vai nav...to neviens nezin.Lai vai kā,nesen izgāju tautās un skaties,kur bijis vai nē, es izrādos pārāk uzmācīgs cilvēks,ti, pirms man to nenorādīja, man nelikās,ka es cilvēkiem uzmācos vai hujnuviņuzin kas tur notikās,bet izrādās tā ir.Tād nu es te svēti ozēros būt laba,laba meitene, ieturēt distanci ar cilvēkiem un izplūst sarunās tikai ta,ja viņi to vēlas, jo citādi tas mani padara par briesmoni-ha ha :D


P.S. Puikas un meitenes, es tak uz vecumu esmu palikusi traka, izstaipīju sev ausis, pagaidā uz 8mm,bet ir doma to darīt vēl! Vecums nenāk viens <3

Комментариев нет:

Отправить комментарий