пятница, 25 января 2013 г.

Jauns gads,jauni sūdi.


Labvakar manu mazo lasītāj!

Šķiet,ka pagājis tik īss brīdis,bet izrādās neesam tikušies no 2011. gada.Šajā laikā no ģeologa esmu kļuvusi par pasaules glābēju-sociālo darbinieku (teorētiski).
 Pa šiem gadiem esmu izgājusi cauri tik daudz lietām-notikumiem? Iemīlējos,mīlēju,nemīlēju, atkal iemīlējos :D Haha,as usual. Tātad, tagad rakstu pēc trīs gadu ilgu attiecību beigšanas un tūdaļ-darba-zaudēšanas.Godīgi sakot uzskaitīt kaut kādas savas dzīves detaļas spēju tikai sākot no 2012.gada maija (es nezinu kāpēc), sāku strādāt Plus punktā, tad jūlijā paralēli sāku strādāt Rīgas nakts patversmē par dežuranti.Mana dzīve bija -4 dienas no vietas 14 darbs kioskā, tad 24 h darbs patversmē un 1 brīva diena.Tā pa riņķi līdz augustam, līdz aizgāju no tā nolādētā kioska un paldies manam juristam,ka izdarīju to.Augusta beigās tēvs pārsteidza ar paziņojumu,ka no Āgenskalna pārvācos dzīvot uz Purvciemu,kas sākotnēji bija liels šoks,bet aizbraucot un apskatot savu jauno mājvietu sapratu-its mine!!
Lai vai kā,mājas uztaisīju savā izpratnē burvīgas,lieliskas,bet ar to arī beidzās manas 3 gadu ilgās attiecības.Teikšu tā,laikam jau,ka sen vajadzēja. Sūdīgākais? Tas,ka no rītiem mostoties,joprojām apraudu vecās attiecības(neiedziļīnāšos,bet viņas man nebija uz labu), gribu pat atpakaļ daļu no visām tām šausmām,kas ir bijušas,bet beidzot prāts šancē pareizi un saprotu,ka nevajag..Lai gan ,sekss bija lielisks! ;D Haha,labi.
Vecgada rīts,es neko negrib un nekur negribu-tad Evita paziņo,ka es svinu vecgadu ar viņu-meeehh,labi! Aizbraucu,ieraudzīju,iemīlējos!Tagad esmu laimīga.Vai to vajadzēja vai nē-es nezinu? Secinājums-esmu laimīga,kad esmu kopā ar viņu un nelaimīga,kad esmu viena.Sāku pārvērsties par gandrīz-ikdienas-dzērāju.Cik tas atkal ir labi? Fig zin,bet nu hey,katrs dzīvo kā zin un grib,arī es.

2 комментария: