понедельник, 3 августа 2009 г.

Welcome to Pankūku pasaule!

Vopšim,sāku ar atvainošanos pati sev un citiem-ballītes un lētas šausmenes sadragāja manu spēju rakstīt,tapēc ar paklusēju kādu laiku.

Vakar,visu dienu dreboša nomētājos pie pēcē,līdz momentam(ap 20:00),kad nelabi iekritu gultā-atpūtināt acis...jap,atpūtināju-līdz šodiena 9 rītā :) Pamostoties maz ko spēju piefiksēt,saprast utt,bet nekas,izdarīju,kas nu jādra.

Braucu ar Martu izskatīt piedāvāto darbu-nebija ne vainas,bet es nezinu vai esmu piemērota kam tādam,bet nekas.Atbraucot no Turicijas(08-15.09 dzīvošos tur) apsveru iespēju pameiģināt.Kā saka-kas neriskē,tas nepiedzeras? Why not?

Jā,biju arī uz HARIJU POTERU..un nē,man nepatika,biju jau nelegālā veidā noskatījuies un..NĒ,MAN NEPATIKA? BEt nu nekas,ko tik draugu dēļ nedarīsi.

Beidzot esmu mājās,domāju uzmeistarot ūdenspīpi un pačillot pie kārtējās lētās šausmu filmas :)

Labi,kad nedaudz atjēgšos un sajutīšos laimīga,ierakstīšu vēl ko.Ir domā parakstīt par webčatu un meitenēm,kas tur strādā.

Cya!

1 комментарий: