суббота, 1 августа 2009 г.

nu jau nāk rīts

savlaicīgi atvainojos,bet esmu par slinku,l;ai rakstītu pareizi n stuff.

šodien iznāca vairāki feili-sākot ar to,ka novilku savas mīļākās šausmu filmas padjobku,ti,2 daļu,kas reāli bija garām-nē,mani neintresē cekc starp garīgi atpalikušiem kropļiem.Ok es pacietu šo filmu un tiecos noskatīties-nesanāca.Tad pa dienas vidu satiku cilvēku,ko nekad nebiju redzējusi,bet emm..viņš visu laiku pētija savu alus kausu un tad es sapratu,ka esmu diezgan..GALĪGI GARĀM? Nekas,par to jau neviens neraud.Principā nekas tik jauks un skaists jau ar nenotika.Piespiedu Martu taisīt ēst,uzrāvām frī-nu tā uz nakti-tīri figūrai.Tagad jūtoos kā tāda daiļa viduslaiku sieviete-šiem patika tās korpulentāsun visādi citādi sexīgās(btw.fōnā skan tatu-tā es tikko uzzināju).Jā,nu lezbiski teksti man nelec laukā,lai gan dziesma ir frīkī.

Pīpēju ūdenspīpi,dzeru alu,domāju,ko lai pasāk? derētu iet gulēt-nē,vienai nav interesanti,trūkst  jautrības,bet tkal-kam negadās.sēžu un domāju,ko lai te riktīgi raksta-fantžijas vai reālus notikumus?manas fantāzijas tomēr pārspēj rālo dzīvi,kas diezganlabi iesūkā.Labi,lai vai kā..rīt,vēlākā stundā,būs jautrāka diena un tad jaua r idejas varbūt dzims

pagaidam baju mani virtuālie kaut kas :P es iešu padraiskoties ar kenu,bārbiju,auto n stuf

5 комментариев:

  1. Анонимный01.08.2009, 15:39

    nu ko, varu priecāties, ka neesmu vienīgais, kurš nīkst. tas nekas, ka Tu tikai tagad neilgi, bet es jau kopš dienas vidus.. :D

    ОтветитьУдалить
  2. Анонимный02.08.2009, 04:14

    "AI LAAV JUU LAAV JUU LAAV LAAV JUU"
    Tu jau laikam buusi mani aizmirsusi, bet es tevi veel nee... tas esmu es kuru tu noliedzi!

    -MUEERTO- @_@

    ОтветитьУдалить
  3. Анонимный02.08.2009, 08:25

    Angelizer izaudz puiseen izaudz...
    ogh and hey madara

    real muerto >.<

    ОтветитьУдалить
  4. Анонимный02.08.2009, 08:49

    Man tevis pietruukst... es tevi gaidiiju visu nakti vakar wosaa... saraku tev saronite ljoti daudz un un man tevis pietruukst... rosols jaa tas man garso un jaa man patiik meitenes daudz meitenes es tikai nevaru izveeleeties kura tiesi bet jaa tu man patiic! man tevis pietruukst blje es vienk esmu suuda emo bez humora izjuutas ar mazu kraaninju... dievs zeeliigais kur ir mana zilete! :<

    real muerto >.<

    ОтветитьУдалить
  5. Анонимный02.08.2009, 09:20

    paldies ka patieci patiesibu par sevi angelizer =) un uhh tev pa nelaimi wosu nespeleju

    ОтветитьУдалить