вторник, 4 августа 2009 г.

daudz un visa kā

Tātad,kārtējā diena,kad neko neesmu dižu pasākusi.Teiksim tā-rīta daļu pavadīju skatoties uz putekļiem,kas veļas pār grīdu un domājot,cik jauki būtu iztīrīt māju :) Dienas vidu pavadīju atkal sēžot,skatoties uz pavārgrāmatu un domājot,ko lai uzmeistaro,gala rezultāts- desmaizītes.Vakaru pavadu sēžot pie pc un birdinot asaras,pie romantiskām filmām.Stulbā emocionālā sieviete manī atkal laužas laukā.Ai,bet esmu jau pieradusi :D Reizēm gadās,ka no rīta pamosties un sāc raudāt pie īpaši *trulas un gaudojošas* dziesmas.Nekas,tā gadās ne tikai man,to es tagad zinu!

Ah nu jā,vakar vēlējos parunāt par webčata meitenēm,bet tad tā sāku domāt,ko tad lai raksta un sapratu,ka nav jau ko.Šis temats ir tikpat izļurbāts,kā prostitūcijas,sex,utt.Tapēc es paklusēšu!

Šodien daži centās izsmiet manu blogu,stāstija cik tas ir tizls un smieklīgs,ka nevar uztvērt nopietni un tā.Viņiem par pārsteigumu,man bija vienalga.Reāli,tā jau arī ir,es te pasmejos par sevi,papriecājos par citiem un pastāstu,kas nu uz mēles(hhm turpmāk varbūt visus tekstus jāsāk ar-mīļo dienasgrāmatiņ..ļaļaļa).

Nu lūk,ak jā man naktī kaut kas sašķiebās uz nelabo un asiņoja deguns,Marta meiģināja man kaut ko stāstīt par nelabvēlīgajiem un ļaunajiem laikapstākļiem,Raimis par deguna urbināšanu pa miegam un es ta fig zinu,lai vai kā,jauks *gļuks* vasaras naktī pamosties ar domu,ka ir pamatīgas iesnas :D

Ko lai es vēl ierakstu-ā, jā! šodien noklausījos šo brīnumu http://podraide.lv/podkasts-nr-38/ un sasmējos.Cik jauki,par mums arī runā!

Labi,man īsti nav ko šodien teikt un rakstīt,tapēc dodos atpakaļ romantiskajās filmās.Tad līdz rītam!

2 комментария:

  1. Анонимный04.08.2009, 14:53

    mmmm .. romantiskas filmas.. iesaki man ar kadu :D
    wii will krai tugether..

    ОтветитьУдалить
  2. es varētu atrast kādu,pateikt tev un tad mēs kopīgi viņu skatītu? :D

    ОтветитьУдалить