воскресенье, 3 января 2010 г.

HEYA YOHĀ GANGSTAS NIGGAZ REPPAZ YO! un ČAINĪZ PPL too!

Nesen vedu suni pastaigā,izmetām ikdienišķo līkumu,domāju:ha,nav pīpju,jāiet uz veikalu paķert kādu! Kā vienmēr piesēju suni tur pie tās zīmes,kas rāda kaut ko un teicu*Esi lāba un paklausīga,būšu drīz atpakaļ!*.No aizmugures pieslīdēja divi *rajončiki* uz riteņiem,teicās sargāt suni,jo no pie blakus esošās spēļu zāles dzērāji baigi aktīvie,ka nenodara pāri.Es nodomāju,okey.

Iznācu no veikala,viss ok,suns nesanarkots,nepiedzirdīts,aizgājām mājās.

Tagad mani moka flešbeki.Atcerējos *āgenskalna* drūmos tīņu laikus.Mums bija čalis,kas bija baigais vadonis.Reāli,zem viņa stāvēja 20 cilvēki.Kā puisim rajōnā bija grūti,es kā meitene izmantoju savu šarmu un kādu laiku biju šī krutā *rajončika* draudzene,bet tik īsu laiku,tīri tā-respektam.Mani arī lika mierā,nebija problēmu un tā.Ja nāca draugi ciemos,tad *rajončiki* vienmēr šos ņēma zem lupas-meitenes neaiztika,bet čaļus gan,tapēc varat iedomāties cik man bija grūti uzaicināt kādu ciemos-puisi.

Beigās jau tas mūsu *galvenais* bija galvens tik gadus 6,jo iekūlās narkōtikās,sagājās ar čigāniem un beigās šo pakārtu atrada netālu no mājām.

Lai vai kā,es kapēc šo rakstu.Tie *rajončiki*,kas pie veikala sargāja manu suni ir jaunākās paaudzes-tā teikt 17 gadīgie,tajā laikā viņi sūkāja īkšķi un skatijās uz mums.Mani ļoti izbrīnija tas,ka viņi zināja kas es esmu,ka viņi bija agtavi pasargāt manu suni 5min,nevis skriet savu šņabi iztukšot.

Ejot mājās,pie mājas satiku viņus atkal.Viņi novēlēja *Labvakaru* un aizdevās.Tas viss likās tik...es esmu veca :D

Rītā uzspamošu,kā gāja jgadā,cerams,ka ar bildēm jau,jo gaidu baigi,zinu tik ka bija dzerstiņš :) 

Lai jums jauks kaut kas.Bučas

1 комментарий: