вторник, 11 августа 2009 г.

uhh,beidzot no manis atkal CHAU


Heelou from fckn Turcija.

Ja es buutu citaa kompaanijaa,ar baigo plaan un stuff ..tad es mosh buutu TIIIK laimiiga.Labi chiiskteeshanu pie malas.

Kas mani te kaitina?

-Tu nevari kaa cilveeks normaali paseedeet uz poda,jo visur ir uz sensoriem saliktas gaismas.Tipa,ja paseedi nekustoties minuuti,gaisma izsledzas un vieniigais,kas naak praataa ir tas,ka thank god es esmu meitene.Nez man sabiedriskajaas toletees ir jaazhonglee,bet shkjiet esmu ar to apradusi.Es ejot uz toleti savlaiciigi plivinu rokas un raadu trikus,taa vien.

-Atkal tie viirieshi,be nu jaa.Redz,es dziivoju aazijas galaa,te vinji ir pieklaajiigaaki,modernaaki uzskatos un nepiesienaas pie tevis taapat vien.Eiropas galaa iet-eij beebii,bebii...kaa mani tas kaitina.Jaukaakais,ejam aizvakar gar restoranu un chalis * hey ladys,do u wanna spend all ur money here?*,nu velns,kas tas par jautaajumu-protams,ka nee.

Veel,par viirieshiem,iekapajam busaa,taa vietaa,lai shoferis veerotu satiksmi,vinjsh visu laiku apbriino manas kruutis.HAU KJUUT.Nee es saprotu,ir jnau ko apriinot,bet cik ta var,vai tad jums viirieshiem nepietiek ar 2 min un juus esat beigushi?

-Reaali,sajusmina satiksme;kad gaajejiem spiid zaljais,mashiinas saak braukt,kad atkal sarkanais-taas staav.Izspriedaam reaali,ka luksafors te ir skatam,nu,lai pilseeta koshaaka un taa.

Taalak,mana vaarda diena nebija tik shausmiiga,man noveicaas ar to,ka mums te draugs no nigeerijas-visas acis uz vinju uz mani mazaak,vareeju uzelpot,bet lai vai kaa,bez akemnjeim jau neiztiku.MARMORA KLUCIS MANAA PEECPUSE IR FORSHI.

Shodien biju muzejaa(WAAAWWW),arheologjisa,ok tipa muzejs vecaa pilii-pamataa sarkofaagi un visaada veida zinjas n stuuffff.Bija ok,man patika,nebija ne vainas.

Kas mani fascinee?

-Visi domaa,ka esmu no zviedrijas vai norveegjias-balinaatie mati straadaa jauki.

-VIetaam pret tevi izturas labaak,kaa pret anglju leediju,kaa piemeeram,shodien biju krogaa-n baarmenis man pakalj skreeja,es pieceljos vinjsh atbiida kreeslu,kaapju pa trepeem,vinjsh pietur rocinu,eju no toletes laukaa,vinjsh mani sagaida smaidiigs ar alinju.HAU KJUUT.

Nee nu visaa visumaa,ok,nav te tik drausmiigi,kaa es iedomaajos,bet..truukst kaut kaa.Esmu iepirkusi dazhus suveniirus,domaju veel iepirkt.

Ok,jaamet miers,jakljuust skaistai,riit ieshu dzert aafrikas alkaholu-redzees kaa buus,varbuut uzrakstiishu par to.

VISU LABU.

Ps.Vitaminchik,lasi un raudi.LAV JAA

3 комментария:

  1. Анонимный11.08.2009, 14:15

    ej nošaujies :) bet vismaz prieks, ka domā par mani..

    nu vo, protams, ka pietrūkst kkas, bet, protams, arī, ka nav tik ļoti traki. IZBAUDI!!! :)

    ОтветитьУдалить
  2. Анонимный11.08.2009, 14:15

    Kpc teu te viss ir krieviski nehuja nesaprotu :(

    ОтветитьУдалить
  3. Анонимный11.08.2009, 14:16

    bildee njindza..
    penkeikzam miljons pavadonji..
    alko..
    you gots it all!

    ОтветитьУдалить