суббота, 8 августа 2009 г.

day 1 turku zeme


Turku vilkiem aitinjas.BLJEEE..man ir liela galva ;(

Saakshu ar atvainoshanos,ka nerakstu ar garumziimeem,vienkaarshi maatec peecee ir no shveices un tur viss ir tik franciski un klaviatuura tik achgaarna,ka riebj.Atgrieziishos maajas nr2 un laikam uzciitiigi visu editoshu,protams,ja nebuus slinkums..kas buus.

Ha,izsaukuma ziimi ar sheit nemanu,thats sux,naaaksies iztikt ar minimaalu emociju iespieshanu.

Ok,tad nu saakshu ar riitu--->

Pamodos dikti agri,nu taa ap 6 un nodarbojos ar sejas uzlikshanu,kofeiina iefiireeshanu sevii un nikotiina izgulsneshanu uz plaushas.

Ap 9 jau biju lidostaa,sanjeemu no teeva buchu uz pieres,neirasti daudz naudas un kaut kaadu tekstu,iz seerijas *sextuurisms ir jauks*.Kameer meetajos pa lidostu,tiku iechekot anormaali metaalisku zviedru grupu,visi taadi mataini un baigi hc.Man patika.Tad nu es tur trallinaajos un plivinaajos,liidz pienaaca briidis (au,tikko atsitu galvu pret logu),kad man bija jaaiet uz gaati un jaachekojaas.Skat,pat nebiju iekljuvusi turku zemee(ar lielo dekoltee un smukajiem brunchiem),kad mani jau kaa taadu stirnu lenca divi turku vilki.Nu viens bija diezgan jauks,bet skjiet esmu nedraudziiga un runaaju ljauni,jo peec fraazeem *do u go to istambul?-jeeesss...-ohh,where u from?-from here...-whats ur name?-uhh sry,i need to ladys room..* vinjsh atmeta ceriibas uz mani un beidza lenkt.$Vopshim lidoju,nenormaali necieshamas stjuartes-paveelosha tonii kaut ko runaa,liek kaut kaadas anketas pildiit *neobligaati OBLIGAATAAS*.Nospljaavos,iesleedzu deveedee,uliku ice age 3 un klusaam kjikjinot luureeju.

Vopshim nolaidaamies,man apjukums,panika..wtf?eto ja gdje? Ieraudziiju vienu latvieti no mana reisa,metos vinjai pakalj,ceriibaa,ka viss buus ok,shii jau celju zinaas.PIGUUU..apmaldiijaamies,izraadas tur kur bija shtoperis  un mees cereejaam,ka taa nav izeja,taa izraadiijaas izeja.NU neko,nogaidiiju 20min pie robezhkontorles,lai dabuutu negliitu ziimogu pasee un finally tiku prom.Tad veel pamaldiijos.Turku valoda tomeer nav mana dzimtaa valoda un arii anglju laikam ,ka nee.Redziet,es lasot pat angliski tekstu *exit from airport* nevareeju atrast izeju.Nu nee,es to nenovelju uz savu blondiinismu,tikai uz nogurumu.

Beigaas es tomeer noleemu sekot shiim ziimeem un tieshaam,ak vai,atradu EXIT.Iztipinaaju pa durviim un jau dzirdu viena bljauj *MAAADAAARAA*.Huh,thats may mom.NU neko,sabuchojaamies,samiiljojaamies,gaajam kjert taksi un uz maaju.Pa celjam mani meigjinaaja ar skataienu nonaaveet aptuveni divas tresaas visu turku sievieshu,kas tanii lidostaa bija un par viirieshiem..ahh nu tur nav ko.SUNJI,sunji,sunji.

Atbraucaam beidzot uz maaju,saprataam,ka speeka kaut ko dariit nav necik,aizvilkaam uz tuveejo bodi,sapirkaam alinjus un chillojam.

Riit mamma uz manu vaarda dienu noleemusi baigos surpraizus taisiit *pliiz pliiz vienu turku geju baaru un mauku uz maajam*.

Tas nu no manis shodien arii viss.Tieshaam piedodiet,ka nemsuki sarakstiits un chata valodaa,bet franchi vienk. ir forshi.

1 комментарий:

  1. Анонимный08.08.2009, 11:48

    daudz laimes gejos :)

    uzmanies no tām sievietēm, ka kāda neizrādās pašnāvniece teroriste.

    ОтветитьУдалить