понедельник, 28 сентября 2009 г.

yo,es esmu reperis


I wish it could be me.

Ha skatos,ka pēdējo ierakstu esmu veikusi 12.augustā-kauns man!*tagad vizualizējiet,kā metos ceļos,situ sevi ar pātagu un bļauju nožēlas pilnus saukļus*-nē,nekas tāds nenotiek,bet būtu interesanti,ja notiktu...!!??!?!?!? JĒ ŠŪR!

Nolēmu šodien uzrakstīt par pēdējiem notikumiem:

*Back tu LU

Tātad mācības nu jau kā mēnesi un es vēl neesmu piereģistrēta studijām.Okē sākotnēji mana vaina-nenokārtoti parādi,slinkums,utt.,tomēr tagad lietvede pakāsusi manu ATĻAUJU studēt (btw.izcīniju viņu ar liekulīgām runām,skaistām acīm un simulēšanu) un es netieku reģistrēties pie studijām.Principā ejot uz skolu es tur nefigurēju nekur un varu neiespringt ar iešanu,jo esmu jau salaidusi visu dēlī.

Labi,es rīt aiziešu uz skolu palamāties un tad jau redzēs,kas un kā.Patiesībā mani tas nemaz tā neuztrauc un es pat nezinu-kapēc?!? :D Lai vai kā skolā ir forši,man patīk-aizej no rīta,pasēdi lekcijā un tad uz Enriko pulksteni,ja lūpā iemetas āķis tad uz Green Room pie Agneses :D 

Tā,kas vēl? ā pabiju Tweetup02-patiesībā riktīgi interesanti.Vienā brīdī pieķēru sevi dusmojoties uz tiem,kas fonā kaut ko murgo,jo nedzirdēju riktīgi kas priekšā notiek.

Viss notika kā īstā pieaugušu inteliģentu cilvēku pasākumā- nezināma sastāva dzeramais sausām mutēm un gardas uzkodas bada cietējiem.Dikti feini tika izdalīti arī krekliņi (lai vai kā man izmērs īstais,bet damn..krūtis par lielu kam tādam :D) un jauku blociņi,kur jau Intam paspēju iespamot teikumu *ČAU PEDIŅ!*. Patiesībā girbēju palikt uz afterpārtiju,bet man bija ellīgs noskaņojums no rīta,kuru vakarā sapi*a vēl vairāk,tapēc labi vien bija,ka aizgāju mājās-nenormāli sprēgāju un gāzu žulti uz cilvēkiem.PARDON!

Pēc pasākuma pētot bildes, daudzās atklāju sevi,tapēc nočiepu tās un ieliku sev albumā,kur ļoti sasmējos par kāda drauga komentāriem zem bildēm:

VIŅŠ*ou-my-fucking-god, madara bija twat-apā nulle-divi! soļa attālumā no blog-campiem vai kā nu tur sauc tās medņa tējas ballītes, muhhahahaha

*ma-la-cis! khhh... 
tavi pēdējā laika jaunumi mani šokē un sajūsmina 

un uz jautājumu,vai sajūsmina,ka esmu frīks

*frīks? nē, tu ko, es domāju - gīks :P

Ha,es arī tevi mīlu! *cerams viņš manu blogu sen ir pārstājis pētīt*

*Ābolu kūku fetišs

Okē un jaunākais un stilīgākais vājprāts manā dzīvē -ābolu kūkas.šī fetiša iemeslu nezinu- vai nu ābolu par daudz,mīklas par daudz vai darītnavko par daudz! Jebkurā gadījumā pirmā kūka bija fail-neēdama- mans suns pat viņu neēda,bet otrā jau bija spīdošāka.Bilde saglabājusies nav..ja arī būtu,es neliktu to iekšā,jo jūs man noteikti uzrīdītu virsū kādu un meiģinātu piesist krustā.

Okey,saodu,ka atkal sunīts pakakājis! Iešu ikdienišķajos darbos,bet jūs-izklaidējaties!

1 комментарий: