среда, 5 августа 2009 г.

Kompleksi

Ak jel,kā es ienīstu tās dienas,kad iemetas tas nelabais *kompleksu* velnēns.Šodien vēl ne reizi nesmu skatijusies spogulī,jo no rīta pamodos ar domām,kā piemēram-esmu resna,man ir pretīgi mati,neglita seja,nelabi zobi,spalvainas kājas utt.Slimi,ne? Lai cik smieklīgi tas nešķisu,šo domā katra sieviete un katru reizi.Iedomājies,pat tās *perfektās* pamostoties domā apr to pašu,tikai padara savu dienu briesmīgāku ieskatoties spogulī,uzgāžot betonu uz sejas un ejot tautās.Es tā nedaru,man nepatīk.Šādu jocīgu domu ietekmē,esmu pavadījusi dienu kopā ar draugiem,kuriem neintresē mans vizuālais,sēdējusi parka tālākajā galā,tērpusies mājas drēbēs,dzērusi alu un runājusi par datorspēlēm.Truli,bet tas mani nomierināja,lika aizmirst šodienas pretīgās sajūtas un domas.Atgriezos mājās,parunāju ar mīļu cilvēu,kurš atkal man lika sajust kompleksus,nospļāvos,piespamoju šeit.

Lai vai kā,ko es ar to gribēju teikt-ir dienas,kad mēs sievietes paliekam neciešamas un tās nav tās dienas,kas atzīmētas ar sarkano.

Šodienas smieklīgākais teksts: ja tev skiet ka esi negliita
* tu apskaties uz to meiteni kurai visa seja nodega un esi pateiciiga par to kaada esi!
 Es tevi esmu redzeejis un tici man... nekas tur tik briesmiigs nav!*

HAU KJŪT <3 bļeģ

2 комментария:

  1. Анонимный05.08.2009, 13:25

    daudz neteikšu, bet tā domāt ir tiešām tizli. nepatīk piemērs par apdegušāssejas meiteni, bet tā domāt ir tizli!
    tā teikt, es tikai tā drīkstu domāt! :D

    esi pozitīva, tieši tik pat cik vienmēr! nu labi, var arī bik pozitīvāk :)

    ОтветитьУдалить
  2. Анонимный05.08.2009, 13:27

    wii laav juu tuuu! :D

    ОтветитьУдалить