пятница, 7 августа 2009 г.

Esmu kaut kur netālu no Turcijas

Vopšim sāku ar dienas spilgtākajiem notikumiem:

1.No rīta pamodos ar anormāli paranormālām paģirām,kas mani nepārsteidza..alus,vīns.alus,mohitončiks,alus..

2.Sarunāju satikties ar Martu pie FC.Tagad dēļ remontiem mani tramvaji pietur tirgus pieturā,kur man arī bija jākapj ārā.Smaidošu ģīmi un nu jau bez paģirām teku lejāpa kāpnēm,kad pēkšņi kaut kāda psycho skrien man virsū,uzkāpj uz iešļūcenes,es lieku soli un KABOOM!!Tupele pa gaisu,saplīsusi,nelabojama.Tad nu stāvu tirgus vidū,kājās tikai viena kurpe,otra rokā,sāk vēl līt lietus..jauki.Nekas,beigās iesteberejām Stokmanā un kaut kādā veikalā nopirku pumpainas iešļūcenes pa 1,55ls :D Esmu forša!

3.Esmu īsta sieviete-šopaholiķe(vai nu kā šo vārdu pareizi raksta).Gājām uz GC-ceļamērķis,apskatīt telefonus,bet nē..ejam gar veikalu,es ieraugu reklāmu *Ņem 2 maksā par 1* un nopērku divas šalles.Īsti jau nez..vajadzēja jeb nē?Man mājās jau 6 ir,tāpat kā arī 15 somiņas un milijoniem matu gumijas..Uhh,hard to be me!

Tad nu tā,tas tā iespaidīgākais no manas dienas.Tad jau rīt kad ielidošu Turcijā,ieveltīšus avu daiļo ģīmi šeit un nopōzēšu speciāli jums :)

Ps.čeklistā viss atķeksēts,viss ir.

Ps2.MAN IR 11 JAUNAS FILMAS! :)

Ps3.MAN TIKKO UZMETĀS PUMPA :(((( CRY CRY CRY

Комментариев нет:

Отправить комментарий