суббота, 1 августа 2009 г.

Čau zaķīši!

PAr cik visi ir tādi blogeri,arī es nolēmu par tādu kļut.UKĒJ ir tikai izdzerti daži aliņi un varbūt nedaudz vīns ierauts,bet still...why not? es māku un gribu rakstīt?! Šodien saskāros ar ikdienišķām un ļoti cilvēciskām problēmām.Kā vienmēr zem mana loga kauca serenādi nepareizie cilvēki un  nepareizā laikā,laik es rīlī par to nefanoju n stuff?! šodien neliels apjukums-ir tik daudz ko teikt,bet tik maz ko rakstīt.Sajutos nenormāli garlaicīga.Pieļauju,ka manu blogu izlaīs 3 cilvēki un aizmirsši,bet still why not? es viņu kopšu un mīlēšu,uzturēšu..vismaz kā vietu kur pausties,jo reizēm man tas tiešām labi snāk.Labi,ievadu murgs beidzies.Apsolos katru dienu ko darīt n stuff.Mīlat mani :**

1 комментарий:

  1. omagad, es izlasīju un nemaz nemēģini neturpināt updeitot! D:<

    P.S
    HAHA, es atcerējos savu gmail accountu ^.^

    ОтветитьУдалить